המחאה מתרחבת: קניות לשבת בלי מוצרי שטראוס

אתר קול חי No Comments on המחאה מתרחבת: קניות לשבת בלי מוצרי שטראוס

מתרחבת המחאה נגד שטראוס: המונים נענו לקריאת הרבנים והחליטו שלא לצרוך את מוצרי שטראוס בקניות של ערב שבת, לאחר שזו הודיעה על החרמת ערוץ 14. ברשתות החברתיות מופצות תמונות המעידות כי המוני אנשים החליטו שלא לצרוך היום בקניותיהם לשבת את מוצרי שטראוס השונים, הכוללים בין היתר את מותג סלטי אחלה, מוצרי חלב, ומוצרי חברת עלית

חברת שטראוס. ארכיון צילום: David Cohen/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסערה הגדולה והמחאה הציבורית נגד חברת שטראוס: בעקבות המכתב החריף עליו חתומים עשרות רבנים בכירים מהציונות הדתית, בו הם קוראים לציבור שלא לרכוש ממוצרי שטראוס, הבוקר (שישי) נראה כי המחאה הולכת ומתעצמת, לאור הדיווחים ברשתות החברתיות המעידים כי המוני אנשים החליטו שלא לצרוך היום בקניותיהם לשבת את מוצרי שטראוס השונים, הכוללים בין היתר את מותג סלטי אחלה, מוצרי חלב, ומוצרי חברת עלית.

הרב דוד פַנְדֶּל ראש ישיבת ההסדר אפיקי דעת, ומבכירי הרבנים שחתמו על המכתב החריף, קרא אמש גם לציבור החרדי להצטרף לחרם ואמר: "זהו מאבק על חופש הדיבור, שעלול בהמשך אף לסתום את הקול השפוי של מסורת ישראל".

כזכור, חברות שטראוס הודיעה על הפסקת הפרסום בערוץ 14. בעקבות זאת החלה תגובה ציבורית רחבה של חרם נגדי על מוצרי שטראוס ותמי 4. אתמול קיבלה התופעה גיבוי נרחב מגדולי הרבנים בציונות הדתית.

החרם גדל: עשרות רבנים הצטרפו לקריאה נגד 'שטראוס'

"פתאום המילקי של שטראוס מגעיל אותי" \\ ידידיה מאיר

ח"כ טלי גוטליב: "כל הכבוד לציבור שמצביע ברגליים נגד שטראוס"



0 תגובות